Vad ska jag göra om jag har glömt mitt lösenord?
Om du har glömt ditt lösenord kan du helt enkelt begära ett nytt lösenord på vår webbplats genom att använda länken "Glömt Lösenord", som finns i rubriken på webbplatsen. På webbplatsen "Glömt Lösenord" kommer det att krävas att du anger ditt användarnamn och födelsedatum. När du har skrivit in data skickas ett e-postmeddelande som innehåller en länk som låter dig skapa ett nytt lösenord till din e-postadress. När du har klickat på länken kommer du till vår webbplats där du kan skapa ditt nya lösenord.
Jag fick ett meddelande "Länken för återställning av det glömda lösenordet är ogiltigt", vad ska jag göra?
Länken för återställning av det glömda lösenordet är giltigt under en viss tidsram och därefter blir den ogiltig. I detta fall är det nödvändigt att återinitiera hela processen för återställning av det glömda lösenordet.
Hur kan jag ändra mina användaruppgifter?
Genom att klicka på "Kontoinställningar", som finns i det övre högra hörnet, kan du ändra din användarinformation: Kontaktinformation, användarlösenord, e-postadress. Om du vill ändra annan användarinformation, till exempel din hemadress eller personlig information (t.ex. namn eller efternamn), ber vi dig att skicka oss en kopia av framsidan och baksidan av ditt ID-kort, pass eller körkort och en kopia av din samhällsserviceräkning där ditt namn, efternamn och hemadress visas (räkningen bör inte vara äldre än tre månader). Observera att vi inte accepterar svartvita kopior.
Jag ändrade min e-postadress och fick ett meddelande om att jag behöver aktivera den nya e-postadressen, vad ska jag göra?
Under ändringen av din e-postadress skickar vi en aktiveringslänk till din nya e-postadress som det är nödvändigt att klicka på för att aktivera den nya e-postadressen. Den gamla e-postadressen förblir giltig tills du har aktiverat den nya e-postadressen.
Under försöket att aktivera e-postadressen fick jag meddelandet "Aktiveringslänk har gått ut", vad ska jag göra?
Länken för aktivering av din nya e-postadress är giltig under en viss tidsram och därefter blir den ogiltig. I detta fall är det nödvändigt att återinitiera hela processen för aktivering av din nya e-postadress.
Är mina personliga informationer säkra?
Tipwin ägnar särskild uppmärksamhet åt säkerhet och dina personliga informationer behandlas som konfidentiella informationer som lagras i en säker miljö med begränsad åtkomst.
Var kan jag skicka personliga dokument?
Du kan skicka dina dokument genom att klicka på länken "Skicka dokument" som finns i rubriken av vår webbplats. Observera att vi bara accepterar dokument i ett av dessa format: *.jpeg, *.gif, *.png, *.pdf, vars storlek inte får överstiga 5120 Kb (5MB). Observera att vi inte accepterar svartvita kopior.
När kommer mina dokument att valideras?
Dina dokument kommer att kontrolleras inom 24 timmar. När dina dokument har kontrollerats kommer du att meddelas via e-post.
Hur kan jag blockera mitt användarkonto?
Om du vill stänga ditt Tipwin-konto klickar du på "Kontoinställningar", som finns i webbplatsens rubrik, gå sedan till fliken "Kontoblockering." Kontot kan stängas under en viss tid eller permanent. Observera att begäran inte kan ångras.
När jag loggar in dår jag ett meddelande om att kontot är låst, hur kan jag aktivera det igen?
Om ditt konto har blockerats, kontakta vår klienttjänst på
[email protected] I meddelandet ska du inkludera ditt användarnamn, så vi kan kontrollera av någon anledning att ditt konto har blockerats och informera dig om ytterligare åtgärder.